polovni automobili

21 Dec, 2008

Yaris TS

Generalna — Autor mg @ 21:14
Iz njegovih sportskih linija, odmerenog enterijera sa detaljima iz trkačkih modela može se naslutiti, da je Yaris TS čistokrvni sportski automobil.

Ovaj "japanac" je u tolikoj meri atraktivan za vožnju da se pitanje – da li u B segmentu ima dostojnog konkurenta – nameće samo po sebi. Odgovor je veoma kratak: nema!

Moderni VVT-i agregat sa dualnim razvodom svih 16 ventila, raspolaže sa maksimalnim obrtnim momentom od 173 Nm, koji su vam na raspolaganju tek kad vredno zavrtite radilicu na 4.400 o./min.

Bez obzira na to da li je ovo automobil samo za mlade ili i one koji se "tako osećaju" (šta god to značilo), svakako je namenjen svima onima koju umeju i znaju da se nose sa izazovima koje ovaj sportista postavlja pred vozača. Ako mislite da će vam ovaj auto dopustiti da vozite sporo i poštujete ograničenje brzine, duboko grešite. Kada pokrenete motor i pritisnete papučicu gasa, nećete čuti zvuk motora već "orkestar sumo rvača" iz izduvnih cevi.

motor 1.8 VVT-i

Zahvaljujući kratko proračunatim prenosnim odnosima, i preciznim menjačem, iz motora je veoma lako izvući maksimum. Jedino na autoputu poželite šesti stepen, koji ovom automobilu nedostaje kada poželite da vozite duže vreme brže od 160 km/h. Oslanjanje Yarisa TS inače nije previše tvrdo podešeno, već se pribeglo kompromisu. Zbog toga Toyota u krivinama veoma "mekano" najavljuje da će proklizati, tako da je blagim korekcijama inače veoma brzog upravljača, moguće vrlo lako postaviti stvari na svoje mesto. Serijski ugrađeni VSC (ESP odlično) perfektno funkcioniše, kao i ABS, te TRC sistem za kontrolu trakcije, koja je recimo primetno bolja nego kod testiranog pro_cee`d-a (čiji test takođe možete pročitati u ovom broju). Ubrzanja Yarisa TS su perfektne, do stotke iz mesta mirovanja stiže za 9,3 sekundi, a da biste dohvatili maksimalnu brzinu od 194 km/h, morate imati mnogo jake bubrege. Naime, kratko međuosovinsko rastojanje, u kombinaciji sa pneumaticima niskog profila 45 i tvrdim oprugama, čine da "japanac" nervozno poskakuje kada naiđete na lošije deonice autoputa, kojih kod nas fala bogu ima koliko volite. Očigledno je da je ovaj automobil pravljen za neke druge, mnogo bolje puteve.

kokpit

Komande su praktične, iako je potreban kraći period privikavanja na centralnu konzolu iznad koje su postavljeni analogni instrumenti, za razliku od umerenijih verzija Yarisa koje imaju digitalne, sa takozvanim 3D efektom. Yaris II generacije može se pohvaliti sa čak 9 vazdušnih jastuka, uz izuzetno efikasne kočnice koje ovaj automobil pri brzini od 100 km/h zaustavljaju za manje od 38,0 metara.

Yaris TS

Ugledni EuroNcap kreš test je ovaj automobil ocenio najboljom ocenom, odnosno sa maksimalnih 5 zvezdica. Mala-velika Toyota nije samo bezbedna, već i je veoma praktična zahvaljujući EasyFlat sistemu ravnog poda u prtljažniku, kojim se može pohvaliti i ova sportska verzija.

Yaris TS

Testirana verzija Yarisa sa 1.8 VVT-i agregatom dorasla je mnogo snažnijim automobilima. Ipak, na velikim brzinama, Yaris nema tako dobru zvučnu izolaciju kao dvostruko skuplje limuzine. Pedala gasa je prilično nežna, i automobil skače i pri najmanjem dodiru papučice. Takva je i pedala kočnice, koja traži vreme za privikavanje jer je malog hoda i veoma je osetljiva.

Komentari

  1. >Nema mesta na zadnjem mestu dovoljno,jedino ako je neka iskusna pa za dobro da se namesta onda bate je ok (-:

    Autor markosekulic011 — 22 Dec 2008, 10:12

  2. nemam komentara za prethodni komentar!

    Autor pancevo — 23 Dec 2008, 21:50

  3. Yaris je fantastican pre svega zato sto je toyota , bezbednost , udobnost , uoravljivost su sve sinonimi za toyotina vozila . Treba da napises poniki post i o lexususu koji je ogranak toyote i zasluzuje svu paznju...

    Autor Pera — 25 Dec 2008, 11:18

  4. Ovo je stvarno dobar auto, samo japancima mnogo skupi delovi ali zato kada ga zamenis, ne mislis vise o tome narednih 10 god.

    Autor uros88 — 04 Jan 2009, 13:17

  5. Nije los automobil,mada stvarno treba mu malo vise prostora(bar za mene jer sam 195cm visok),osim toga stvarno solidan auto.

    Molim te klikni mi na link ispod

    Autor nikola22 — 06 Jan 2009, 11:47

  6. Obrisite tekst

    Jer nemate dozvolu za postavljanje ovog i ostalih mojih tekstova!

    Autor novinar Aleksandar Todorovic — 18 Jan 2009, 22:40


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu