polovni automobili

07 Dec, 2008

Opel Corsa C :Odaberite motor po vašim potrebama

Generalna — Autor mg @ 18:04

Motorizacija Corse C zasniva se na velikoj paleti motora – pet benzinskih i četiri dizel agregata. Svi odreda ispunjavaju Euro 3 standard o emisiji izduvnih gasova. Početkom 2000. godine, u Corsu C su se ugrađivali benzinci od 1.0, 1.2 i 1.4 litra i dizelaši sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre – 1.7 DI i 1.7 DTI. Kod nas je najpopularnija najjeftinija verzija sa trocilindričnim motorom od 58 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 84 Nm pri 3.800 obr./min.

Verzija sa petoro vrata je lepša i praktičnija
Verzija sa petoro vrata je lepša i praktičnija

Idealan je izbor za one koji se pretežno voze gradom (troši u proseku samo 6,5 litara goriva), ali i vozače kojima su performanse na poslednjem mestu. Ipak, postiže pristojnu maksimalnu brzinu od 155 km/h, doduše – uz malo više muke i uz još više buke. Naravno, pod bukom mislim pre svega na trocilindrični motor koji nije preterano uglađen, a posebno se "dere" kada obrtaji motora pređu 4.000 obr./min.

Primetno bolji, i neznatno skuplji izbor je verzija sa 1.2-litarskim motorom od 75 KS. Cilindar "viška" u odnosu na najslabiji motor znači ravnomerniji razvoj snage, veću elastičnost i manje buke. Ovaj agregat raspolaže sa obrtnim momentom od 110 Nm pri 4.000 obr./min., što je za karoseriju tešku 1010 kilograma sasvim dovoljno za pristojne performanse, tačnije ubrzanje do 100 km/h iz mesta mirovanja za 13,0 sekundi i maksimalnu brzinu od 170 km/h. U proseku "popije" nešto više od 7,0 litara bezolovnog benzina, ali se ipak radi o dugovečnijem motoru od Opelovog trocilindraša.

 


Komentari


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu