Lancia Lybra 2.4 jtd SW 3.deo
Na brzim krivinama auto-puta uz pojačanu muziku jednostavno nemate
realnu predstavu brzine kojom se krećete. Tek kada mi je, pod uticajem
centrifugalne sile, osveživač vazduha okačen o retrovizor uleteo u
vidno polje shvatio sam da bi trebalo da bacim pogled na brzinomer .
![]() |
Na
svim do sada testiranim polovnjacima trebalo je u nešto ulagati ili
popravljati, ali ne i na ovoj Lybri. Svi elektronski sistemi
funkcionišu. Amortizeri, gume i sistem oslanjanja su u sasvim
zadovoljavajućem stanju. Ne postoje ogrebotine na tamno teget laku,
unutrašnjost je toliko čista, kao da su po svetlom tepihu do sada
gazile isključivo čiste italijanske kožne cipele.
Na cenu auta treba dodati 36.500 dinara za registraciju, 1270 dinara tablice, 1000-1500 dinara za tehnički pregled i opciono 1500 dinara
za agenta koji će obaviti sve poslove oko registracije umesto vas. Sve
ovo ukupno podigne cenu auta na 7 800 evra – ključ u ruke.
![]() |
Gepek je prekriven istim tepihom kao i pod auta. Nepažnjom se može lako isprljati |
Potrošnja goriva na 100 kilometara tokom testa iznosila je 8 litara euro dizela, sa konstantno uključenom klimom, što je 1,4 L niža potrošnja nego tokom testa Alfe 156 SW sa istim motorom.
![]() |
Standardna preglednost u nazad za ovu klasu vozila |
Pored svih navedenih kvaliteta koje vlasniku (vozaču) nudi ovaj auto još uvek ga kod nas najčešće kupuju taksisti za vožnju po gradu. Da li su oni jedini koji su prepoznali kvalitet Lancie Lybre? Ovaj vid eksploatacije prava je robija autu koji nudi mnogo više nego što će putnik na zadnjem desnom sedištu moći da sagleda tokom vožnje od Vračara do Terazija. Ovo je pravi menadžerski auto: zreo, brz, ekonomičan, snažan i odlučan sa veoma povoljnom cenom.
![]() |
Elegantno i sa stilom |