polovni automobili

13 Okt, 2008

polovni automobili

Generalna — Autor mg @ 09:55
Test polovne Omege B MV6 sa 208KS i 290Nm u najboljoj mogućoj opremi sa sve električnim podizačima stakala, elektropodesivim retrovizorima, električnom zavesicom za zadnje staklo, split digitalnom klimom, kožnim sedištima sa grejačima.

Automobil uopšte ne odiše luksuzom kakvim bi možda stekao neko ko je samo pročitao spisak opreme. Jednostavno Opel je očigledno imao na umu odnos cena / performanse pa Omega uopšte ne impresionira interijerom, ali ni ne razočarava. Automobil je prilično lagan u zadnjem delu što zajedno sa zadnjom vučom donosi dosta zabave, ali ukoliko isključite kontrolu proklizavanja može vam doneti dosta neprijatnosti pogotovo ukoliko je u pitanju vlažna podloga. Kočnice su korektne, a ogibljenje je za nas koji se mahom vozimo u manjim automobilima veoma mekano i naprosto guta neravnine (i ležeće policajce).

Picture

Mesta za sedenje ima na pretek, mada je prostor za noge na zadnjoj klupi možda malo manji nego što bi se dalo očekivati od automobila ovakvih dimenzija. Veliki gepek prosto vapi za ogromnom plinskom bocom, obzirom da je MV6 motor koji ovaj 1675kg težak automobil od 0 do 100 km/h pokrene za samo 7,7 sekundi priličan potrošač. Cene ovakvih polovnih automobila su obično u rangu dosta manjih Vektri, a razlika u komforu je primetna i svako ko prelazi neke veće distance često svakako treba da razmisli o nabavci ovih, prilično jeftininih – za ono što daju, automobila. Omege inače imaju reputaciju da su prilično izdržljive i mehanički kvarovi ih u principu ne muče. Karavan verzija pruža mogućnost prenošenja velike količine tereta uz istovremeno prilično komforno putovanje.


Komentari

  1. Ovde se vidi neosporiv talenat za automobilizam. Samo tako decace!

    Autor nIkola r adivojevic — 04 Nov 2008, 14:49


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.co.yu